25/9

Blev ingen fotboll för min del,
det var redan så många föräldrar..*L*
(Så nu slapp det bli så mycket allvar i det hela..*L*)
Jag nöjde mig med att fixa fikan istället!

Vaknade med en grymm huvudvärk,
så jag bestämmde miig snabbt att idag ska jag åka och ta proverna!
Är hyfsat yr i kolan också...
vatten får jag hälla i mig,
inget annat,
proverna ska vara fastande!
Alltså inget kaffe på morgonen...
det hade jag nog behöt...
är inte pigg för fem öre!
Hade helst av allt velat krypa ner i min varma goa säng igen!
Men ....
i morgon kan jag ligga och dra mig lite längre,
då är det min lediga fredag!

Har ni också sådana morrnar,
då ni bara vill krypa ner under täcket igen och glömma resten?

Linda

Kommentarer
Postat av: Lillaviola

Varje morgon vill jag somna om, just nu...

Men jag har klarat av att få fötterna över sängkanten.



Är det idag du ska lämna massa prover? I så fall önskar jag dig Lycka till!

Kram

2008-09-25 @ 08:00:44
URL: http://lillaviola.blogg.se/
Postat av: Lisbeth

Nä, jag är alltid pigg på morgonen; däremot vid 22-tiden...

2008-09-25 @ 12:20:58
Postat av: TT

Varje morgon är en prövning, skulle kunna var uppe hela nätterna och dona om jag fick sova! :o)

2008-09-25 @ 22:12:50
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0