7/9

Mannen vann striden om vad som ska serveras här hemma ikväll...
en familjepizza är beställd och på väg hem.
SUCK!
Tja, jag äter väl pizzasalladen och kräftstjärtar...

Längtar tills jag får krypa ner i sängen igen!
Och sova...
och hoppas på mirakel!
Kanske allt är som vanligt i morgon när jag vaknar och
jag kan köra till jobbet som vanligt!
Detta att vara hemma och alltid vara trött och ha ont börjar gå mig på nerverna.
(inte bara mig, mannen också..)
Så vaknar jag i morgon och allt är som idag,
så ringer jag läkaren igen.
(hör om proverna har kommit och om de visar något fel)

Mat, dusch och sen
sängen!
Och tabletterna...
både vitaminer, mineraler och något gott jag kan sova på...

Linda


Kommentarer
Postat av: mie

Fortfarande dålig..lider med dig. Krya på dig och hoppas det vänder snart. Kram!

2008-09-07 @ 20:14:39
URL: http://mies.blogg.se/
Postat av: TT

Nejdu, nu börjar jag bli riktigt orolig!

Hoppas verkligen det ger sej. Jag kan ju förstå om kroppen reagerar på en sådan stor grej som du har gjort men det får ju inte gå till överdrift.

2008-09-07 @ 23:22:09
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: Lillaviola

Hej du Linda!

Jag hoppas du får bukt på din trötthet och yrsel.

Jag vet hur jäkligt det kan vara med yrsel och trötthet. För mig var det stress och vitaminbrist.

Jag håller tmmen att du repar dig.



Kram

2008-09-08 @ 10:21:49
URL: http://lillaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0