9/9

Hemma efter en LÅÅNG dag!
Först på vårdcentralen och sen vidare till infektionen,
Och efter många om och men så togs en massa andra prover..
borrelia, tbe, körtelfeber och en massa virusprov.
Och en massa annat jag inte har en aning om.
Det enda jag fick reda på idag är att jag har lågt blodtryck 100/55,
och att jag förmodligen även har en inflammation i vänster käkben.
Så imorgon ska det även ringas till tandläkaren,
(fast jag har tandläkarskräck...)
Och hålla alla mina tummar att allt blir bra!

Ska ta något smärtstillande att sova på i natt,
tog 2 panodil innan och det funkade,
så det gör säkert de andra starka tabletterna också!

Nu ska jag snart krypa ner i sängen och kolla på någon bra film..
(mannen får välja....för jag somnar säkert, iallafall så snart tabletterna börjat verka...)

NU är det snart dags för vägning igen...
dagarna går snabbt....
Undra om vikten stannat denna vecka?
jag har ju varit ganska duktig med maten, och jag ska ju inte ner jättemycket till....
fast några kilo till blir det säkert!

Linda



Kommentarer
Postat av: emmely

Var ett tag sen jag tittade in här. Jag har inte riktigt haft tid att blogga(eller läsa bloggar på sistonde). Läst ganska många inlägg nedan för det här. Vad tråkigt att du inte mår bra! Jag hoppas verkligen att du blir kry och pigg snart. Som vanligt är det MASSOR i skolan. Men man börjar väl bli van med stress nu. Hoppas du sover gott i natt ! Kramar!

2008-09-09 @ 21:11:14
URL: http://graje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0