11/4

Redan hunnit med att cykla ca 4 km,
(inte långt, men trots allt en början..)
känns skönt när man väl tagit sig i kragen och masa sig ut.
Fåglarna kvittrar och nu är våren här på riktigt!

Mina rågfraskuddar och mjölk har slunkit ner,
även ett mellanmål,
bestående av 5 stora jordgubbar har hittat ner i magfikan..:)

Sitter nu och funderar över min lunch...
och det lutar åt rostbiff, advocado med lite creme fraisch och vitlök.
Låter gott i mina öron...
kan det bero på att det börjar bli dags för lunchen nu då?...

Vad ska du äta till lunch idag?..

Linda

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Kanske en ½ macka. Ska spara mig till kvällens 30-årskalas.

2009-04-11 @ 12:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0