1/4

Varit hos barnmorskan och fixat lite fler piller,
behövs..*L*

Känns bra idag,
inte gett efter för några frestelser!
Och inte ska jag det heller!
Nu är det "duktiga" Linda som ska visa var det blå skåpet ska stå!
(lite gottigott på helgerna ska hon dock unna sig!!)

Tänkte ge mig ut på en liten runda och lufta mina "gåarskor",
som inte fått se ljuset på länge....
Kanske kan lyckas få med mig mannen,
så han kan ta hunden med!
(vågar inte riktigt än ta med honom i koppel, han är ganska stark,
det "lilla" monstret!)

09:45 Mellanmål: 2 dl mellanfilmjölk
10:00 2 dl soda stream appear

Linda

Kommentarer
Postat av: Lina

Man kanske borde traska ned till din barnmorska...för här får man inga piller som gbp.opad... Blah.



Solen strålar som sjutton här och jag är ledig, skall ta massa prover idag, besöka Tant Knas för att må lite bättre och kanske shoppa.

Shoppa är alltid bra när man mår dåligt - nickar-



/ Kraaam

2009-04-01 @ 10:13:30
URL: http://tjockis.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0