1/4

Promenaden var härlig..
men liite kallt i skuggan var det...
(fast det stör ju inte mig..för idag börjar ju mitt nya liv som sann optimist!)
När jag kom hem och fick syn på termometern...



Så blev det fika på altanen....



Kaffe, datan och solfilten!
Inte bara jag som njöt av solen...



Japp, det är som han har dreglat....

När jag satt där i vit t-shirt och uppkavlade joggingbyxor..
(glamoröst..jag vet)
Så var jag någon helt annan stans..
någonstans där det var varmt och skönt och jag kunde när som hoppa i havet...
Tog en mun kaffe och...
jag missade munnen!!!
Hur i hela friden nu det gick till...
Ja ja..som sann optimist så var det bara till att skratta..
och förstås ta fram kameran...



(som tur va, hade jag dagen till ära lånat mannens vita..nya t.shirt..
så det blev till att slänga in en maskin tvätt också...)

11:30 LUNCH: 1 dl fullkornsris och ½ kycklingfile, 2 cocktailtomater

Linda

Kommentarer
Postat av: Lina



Här har det varit..och Är..12 grader i solen på min inglasade balkong. Jag verkligen avskyr staden och balkonger på sommaren...kommer ju från en herrgård med egen badstrand..och sitter i en murken lägenhet 4 mil om sthlm...ppfht.



Absolut. jag har bokat in fika då =). Och vin..glöm inte det . haha.



Tyvärr blev det bara shopping åt katten..men en räkmacka med 2 dl handskalade räkor på åt mig...=)



/ Kram

2009-04-01 @ 16:41:25
URL: http://tjockis.bloggagratis.se/
Postat av: mie

Halloj! Men så nice, vilken temp du hade där!!! Vi får allt nöja oss med +10 men så härligt bara det=))). Nu ska jag försöka bli bättre på o skriva igen, men förkylning o huvudvärk har gjort mig blase eller nått!



Kram!

2009-04-01 @ 20:10:47
URL: http://mies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0