20/4

Haft en bra dag,
med lite motion..:)
Wii Fit och cykling!
Känns bra att jag har börjat röra på mig igen..
Annars blir jag lätt sittandes hemma och kollar på tv och då blir jag trött.
Gör jag något
så är jag hur pigg som helst!
Men så är det nog för de flesta...

Jag har blivt känslig mot tejpen jag använder till operationsärren...
(brösten)
så huden har blivit VÄLDIGT tunn på vissa ställen,
så nu skulle jag hålla uppe med tejpningen i 2 veckor och se om huden återhämtar sig.
Kliar gör det,
och jag kan ju inte springa runt och klia mig på brösten hela tiden..:)
eller..
jo det kan jag!..:)

Nu ska jag försöka krypa ner i sängen och sova lite..
mannen jobbar och kommer inte hem förrän vid 24,
så frågan är om lilla jag kan somna innan.
Tramsiga jag!

Lite mat i magen hade suttit fint,
för den säger..
kurr kurr...:)
Inte som duvorna,
utan mer agressivt!..:)

Linda

Kommentarer
Postat av: Lina



Låter inte kul med tejpen, hoppas att det lugnar sig under tiden du gör uppehåll.

Eller prova med en annan tejp ?. Vad är det för någon du har ?



Du är inte alls tramsig, jag har enormt svårt att somna utan mannen min i sängen.



/ kraam

2009-04-21 @ 15:41:50
URL: http://tjockis.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0