21/4

Idag är en sådan dag jag bara vill krypa ner i sängen och inte gå upp igen...
Trött, hängig...
Varit duktig och tränat både wii Fit och cyklat idag,
plockat lite i trädgården...
och då mådde jag bra, var pigg...
men den lilla orken fattas ,
för att jag ska känna mig hel...
den vill inte riktigt infinna sig.
Känner mig känslig...
Räcker med attt jag läser eller ser något sorgligt,
så rinner tårarna...
Läste
www.singelpappa.blogg.se
och tårarna flödar...

Efter att ha läst hans blogg så inser jag att jag ska vara glad för livet,
livet kan sluta när jag minst anar det.
Jag ska leva i nuet...
jag ska tala om för min älskade familj att jag älskar dem ,
varje dag!
Krama och "se" dem...

Jag ska nu tända ett ljus och skänka en tanke till alla änglar som
sitter där uppe och tittar ner på oss med små leende på sina läppar...
Och känna tacksamhet för att jag och mina nära och kära finns här och nu.

Linda




Kommentarer
Postat av: Slumpadinka

Mm, tårarna rinner när man läser den bloggen... men jag gillar den. Duktig du är som lyckats träna fast du känner dig lite hängig. Hoppas du känner dig bättre snart! Kram på dig!



(är dålig på att kommentera nu, är allmänt off... har låst bloggen av diverse anledningar, men man kan läsa den om man har ett användarnamn på Wordpress, så om du har det och vill läsa kan jag lägga till dig)

2009-04-21 @ 15:32:32
Postat av: Lina



Den bloggen är underbar, satt en hel natt och läste hela. Så tragiskt men totalt full av liv och framtisdanda så man blir paff.



Hoppas du får en fin eftermiddag!



/ Kramar

2009-04-21 @ 15:43:15
URL: http://tjockis.bloggagratis.se/
Postat av: Ulla

Nu har jag varit inne på singelpappans sida och kan inte bli annat än oerhört berörd. Min svägerska dog hastigt i en trafikolycka hösten 2007 och det gjorde att jag hamnade i en livskris som nu i efterhand kan ses som en positiv erfarenhet för jag upplever livet så mycket starkare nu. Jag ser, hör, känner, smakar och doftar mycket mer nu än innan olyckan.

2009-04-23 @ 08:39:48
URL: http://ulla67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0