23/4

Jag har kunnat stå emot negerbollarna i kylskåpet hela natten..
(John Blund kom som på beställning igår..:))
Men när jag öppnade kylskåpet för att duka fram frukost,
så stod de där lika väl...
och pratade "smiskande" till mig...
ooops....
så tog "den" ett skutt..
rakt in i munnen på mig....
Så var det med min självbevarelse..:)

Är det fler än jag som är inne i ett trötthetsstadie?..
Jag är trött när jag sovit,
när jag ska sova...
när jag är på jobbet...
ja..mesta tiden.
Kan det ha med att solen inte skiner lika mycket som förra veckan?...
Idag har även bongotrummorna kommit tillbaka...
inte stora trumman som slår,
men de finns där och "pockar" på i huvudet.

Idag är sista dagen på denna arbetsvecka..
jag har ledig fredag i morgon!
Skönt!
Bara 5, ½ timme tills jag håller helg!
Så off and away!..:)

Linda

Kommentarer
Postat av: Ulla

Mina favoritnötter är valnötterna. Fast än så länge äter jag de naturella, men jag har förstått att de "gifter sig" bra ihop med t.ex ost. Ha en bra arbetsdag!

2009-04-23 @ 08:20:52
URL: http://ulla67.blogg.se/
Postat av: Lina





"den tog ett skutt" - hahaha..om du visste hur sugen jag blev på de där när du sa att ni gjort dem.

Phew...jag ska inte göra sådana..för då länsas nog hela fatet...med nära döden dumping och ångest som följd. haha



Hoppas du har det fint idag och njuter av sista dagen innan ledighet!

/Kraam

2009-04-23 @ 15:06:33
URL: http://tjockis.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0