2/4

När jag vaknade stod termometern -0,6,
då var klockan 07:00.
Nu när huliganerna gick till skolan 08:05,
står termometern på 6,4 grader!
Undra hur varmt vi har vid middagstid?
Hörde på tv att vårt härliga väder ska hålla i sig veckan ut...
minst!
17 grader varmt på lördag...
HUr låter det?
Undra om det är min optimism som har ett finger med i spelet?...

Igår tejpade jag  (ok, mannen..)
om ärren på brösten,
såg jättefint ut..
Inget varande, rött eller annt trams!
Visst känns det,
stramar och känns ovant,
men det är väl inte så konstigt..
säger den nye optimisten...

Idag bär det av till Ikea..
för att göra Kamprad lite rikare under den ekonomiska krisen.
Kanske inte mycket rikare..
för det enda jag ska ha är servetter..
och äta middag.
SÄllskap har jag också med,
(eller kanske det är jag som är sällskap?..)
kompis M och hennes Ludde!

Så duschning, mellanmål och "tillfixning"...
allt innan halv tio!
(får nog sätta lite fart liite...)

Glöm inte leendet och passa på att njuta av den härliga solen!

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0