24/4

Nu är jag sleten!
Jag är en av alla dem som bara vill krypa ner i sängen och gömma mig...
men se...
det har jag inte tid med!
Nej...
här ska packas husbil!
För imorgon bär det av på en minisemester...
vi ska förena nöje med nytta!
Först blir det fotbollsmatch för lill-huliganen i Wä,
sen vidare till Norje Boke för lite kalas med brännboll och pizza i det gröna...
och självklart övernattning...
sen när vi väl vaknat på söndags middag bär det av mot Hässleholm för fotbollsmatch a`la stor-huligan...
Sen..
japp, helgen är inte slut där...
så ska vi till pappa och fira honom..:)
Snacka om välfylld helg!..:)
(på måndag behöver jag semester!!!)

Jag har varit och jobbat på vår fritidsgård ikväll,
och tyvärr har det blivit lite godisätande...:)
nappar...
och kaffe...)
Så min hunger vill inte riktigt infinna sig ikväll..
(undra som en flundra hur det kan komma sig?...:))
Och slarvat med maten har jag också idag...
Så det ska bli spännande att se hur jag mår i morgonbitti när jag vaknar....
(inte!)

Nej...
nu ska här packas!
Sen ska jag se om John Blund kommer tillbaka,
då jag slängde ut honom första gången han kom på besök till mig ikväll....

HUr ser er fredagskväll ut?...:)

Linda

Kommentarer
Postat av: TT

Undra som en flundra! Det var länge sedan jag hörde det uttrycket, det vart en deja vu in i barndomen! :)

Husbil...åh... jag blir så avis, vill också haaa!

Ha en trevlig helg!

2009-04-24 @ 23:09:29
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0