25/4

Jag fryser!!
Men nu har jag hoppat ner under mitt duntäcke..:)
filt..
och på mig har jag ett par tights och ett par joggingbyxor,
strumpor förstås..:)
en t-shirt och en huvtröja.(med luvan upp över huvudet)
En värmefläkt på högsta speed...
Det enda jag saknar är vantar och mössa...:)
Visst är det härligt med camping?..:)

Mår inget vidare idag heller,
(en del av frusenheten beror på slarv...)
men jag har ingen att skylla än mig själv...
Och vill jag inte må dåligt nästa, nästa och nästa dag också....
måste jag ta tag i mat och dryck delen!
Inte ätit mycket onyttigt,
bara lite och inte mycket vätska alls...
Huvudvärk, frusenhet, kroppen känns helt slut...
matthet och trötthet...
Det värsta är denna frusenhet...
jag vill inte tina upp...
händerna och fingrarna gör så ont pga frusenheten...
stela som pinnar är dem...

Lillhuliganen är med kusinerna och hoppar studsmatta på campingen,
storhuliganen har övergett oss i husbilen och ligger i min mormors stuga och kollar på
Robinsson...
(bara en bit bort, men i en varm och go soffa..:)
Tyvärr funkar inte tv idag,
men videon..:)
så nu ska här tittas på Albert och Herbert innan
John Blund äntrar husbilen!

Ha en trevlig lördagskväll allihopa..
och glöm inte mössan och vantarna om ni ska gå utanför dörren..:)

Linda

Kommentarer
Postat av: Bim HD

Hm, hoppas du fryset lite mindre nu... själv sitter man inne under täcket - myspys dress, tshirt och fleecejacka... Man skulle tro man bodde i norra delen av landet och inte i höjd med huvudstaden... :( 17grader ute och jämngrått, mindre kul...

Må så grankott...

2009-04-26 @ 14:33:06
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0