3/4

Har varit  duktig idag!
Planterat penseer så det står blommor ur öronen..
men fint blev det..
nu är tomten 48 penseer rikare!..
Vita och vinröda.

Maten har jag fuskat med idag..
inte fått i mig tillräckligt med proien...
kaffe däremot har det runnit ner ett par koppar..
(och jag som inte dricker kaffe så ofta)
Men ny dag i morgon
och då är det nya tag som gäller!
Dricka och mat som jag ska ha!

Varit hos kompisar ikväll och haft en riktigt trevlig kväll!
Poker blev det,
men det är INTE min starka sida....
(fast jag åkte inte ut först!)
Godis bjöds det på,
så några mm slank ner i min tomma mage...
Sen ringde jag och mannen och beställde pizza och körde hem...*L*
Ingen stor bit jag åt,
men mätt..
det blev jag!
(och det utan dumping!)

I morgon har huliganerna träningsdag på fotbollsplanen..
09:00-15:00,
så en låång dag på planen både för huliganerna och mig!
Fast det serveras mat där..:*L*
Och jag har hört att det ska bli fin fint väder!

Så...
dags att vänta på John Blund!
men ingen brådska....
för jag vet att han hittar mig..
förr eller senare!

Linda

Kommentarer
Postat av: Ronny

Hej! Ett litet kort oannonserat besök av en objuden gäst hos dig och vi får se vad det blir av det.

Du kanske upplever denna kommentar lite opersonlig? Men någonstans måste man ju börja?

2009-04-04 @ 00:48:39
URL: http://www.metrobloggen.se/krhnke
Postat av: mia

Vem kom sist då?

Duktig du är hoppas det blev fint med alla blommorna.

Mia

2009-04-04 @ 07:12:00
URL: http://livetsommammaochkvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0