5/4

Inte mycket tlll sovmorgon här inte.
Fåglarna kvittrar och då kan man ju inte sova.
Världens rock konsert har de utanför fönstret!..:*L*

Idag ska vi hämta hem vår husbil,
som stått under tak hela vintern.
Så ikväll blir det väl att städa ur den!
Kanske väntar tills i morgon...:)
Vem vet..
blir det fint väder i påsk,
tar vi kanske en runda!

Idag är det ingen sol,
utan molnigt och lite blåsigt ute...
lite kontrast mot igår::*L*
Men solen måste ju också vila lite då och då!
Snart kommer den tillbaka och då ska det njutas igen..
(fast då ska jag smörja mig innan..:*L*)

Lite frukost snart hade inte skadat...
men jag lär väl inte få upp mannen och huliganerna och äta med mig nu!
Kanske en liten frukost i soffan och med datorn som sällskap?...

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0