6/4

Och inte blev det någon cykelrunda heller...
luften hade försvunnit och deet gick inte att pumpa däcket igen!
Så en promenad på 10 minuter ner till fritidsgården,
och 10 minuter hem,
är vad motion jag skrapat ihop idag.
Inte mycket men man ska vara glad för det lilla...
har jag hört!

Kaffe har slunikt ner alldeles för många koppar...
så sova är förtillfälligt inget alternativ!...:)
Sitter nu här med datan och en liiten påse mm kulor med jordnötter...
mums!
Samtidigt kollar jag på scrubs!
Älskar det , och house.
Humor i stora lass!

Så optimisten i mig älskar att ta tillvara på all vaken tid..
trött eller ej..:)
så jag tar mitt leende och krypr ner i soffan under täcket för att se om jag kan lura
John Blund till att komma lite tidigare....
(men med mitt kaffedrickande i kväll, så lär han inte komma förrän till påsk!
fast vad gör väl det?...)

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0