8/4


Det åskar!!!
Gillar inte det alls....
vaknade av det,
så det var bara att asa sig upp och dra ut alla kontakterna.
(tv, datorerna och telefonen)
Trodde ett tag att det slutat men ack så fel jag hade!
Det blixtrar och har sig...
och vem kan sova då?
Inte jag iallafal!

Vad tycker du om åskan?

Idag ska jag til hematologen och få svar på lite prover,
ska bli skönt,
men det är ändå lite nervöst att de hittat något de inte ska hitta...
Klockan 09 ska jag vara på sjukhuset,
så det blir att sätta lite fart nu...
skulle ju egentligen duscha,
men i detta åskväder tänker jag INTE stäla mig i duschen!
Katt-tvätt får det bl!...:)

Tänk vad vädret påverkar oss egentligen...

Linda

Kommentarer
Postat av: Lina





Oh..jag som fullkomligt älskar åska och blixtar.

Jag har stor respekt för det men älskar när det dundrar. =)



är lite konstig jag =)

2009-04-08 @ 09:14:07
URL: http://tjockis.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0