11/2

Hos oss kommer posten INTE tidigt...
man ska vara glad om den kommer innan det är mörkt!
Hur som helst så damp den ner för en liten stund sen...

Och jag har fått en tid på hematologimottagningen?..?
Där jag ska ta nya prover..
och fler prover än innan...
den 26 mars är jag välkommen klockan 12:30 för provtagning..
och klockan 13:30 ska jag träffa en hematologiläkare..?..?
Anhöriga  är välkomna att följa med vid besöket..?..?
Detta låter INTE bra.....
Gissa vem som kommer bita av alla sina naglar fram tills den 26 mars....?

Linda

Kommentarer
Postat av: Anonym



Jösses vad du går på provtagningar, men huvudsaken är väl att du mår bra iaf =)



Här i det här länet så träffar vi bara en dietist 2 ggr på ett år..och hon har inte så nyttigt att tillföra..haha. Hon kan väldigt lite om opade...tyvärr.

Så målvikten har hon inte satt, men jag har en målvikt jag kan trivas med. Sen om det blir mindre är det bara positivt. Men jag har aldrig vägt så lite som min satta målvikt...så kommer jag dit är det perfekt. =)



/ Kram

2009-02-11 @ 17:48:21
Postat av: lina



Jag bidde lite anonym där..men det var mitt inlägg nyss ang. målvikt. =)

2009-02-11 @ 17:49:16
URL: http://tjockis.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0