14/2

Hade tänkt lägga alla pengar jag tjänat in på tradera i en burk...
och sen ska jag och de som vill i familjen åka till Thailand!
(tror jag får sälja massor..*L*)
Hade även tänkt lägga portot där..
så blir det lite pengar..
så kommer vi iväg fortare till Thailand!
Och gud nåde den som tar pengarna från min burk!

Nu ska vi ha familjemyskväll!
Tacos och pannacotta står på menyn!
Ska bara få hem den store huliganen också..
Sen kan myset börja...

Jag fick en blomma av mannen i alla hjärtans dags present!



En orkide...(jag älskar dem!)
Undra om det var för att jag påpekade att det var så romantisk när en kille vi körde förbi,
 stod och väntade på bussen,
med en bukett blommor...
Jag sa..
"han ska nog till sin flickvän med blommorna...ahaa...vad gulligt!"
Tror det har spelat en liiten roll i det hela..
eller vad tror ni?...*L*

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0