14/2

Alla hjärtans dag...
Undra om jag får någon liten present av mannen idag?...
Hoppas kan man ju alltid..*L*

I morse efter frukosten var det dags för dumping!
Jag åt 1 ½ skiva bacon, ½ bulle med smör, 1 ½ dl färskpressad apelsinjucie
och 2 munnar varm chokladmjölk....
Sen var det fosterställning i sängen som gällde....
Släppte efter ett tag och då var det dags att utnyttja
sista förmiddagen på SPAET!
Bokläsning, solarium, utomhus bad..(uppvärmd bassäng förstås...*L*)
och en stund i bastun.....
PERFEKT!
Tänk om man kunde leva som lyxhustru....*L*
Fast jag hoppade över träning idag...
har hört att man inte ska "over do it"!

Solen skiner och vi är på väg tillbaka hem,
vi har stannat och köpt alla hjärtans dags fika till oss, huliganerna och svärföräldrarna!
En liten bit klarar jag...
för mer dumping vill jag inte vara med om idag!

Hur ska ni fira er alla hjärtans dag?

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0