15/2

Idag är det vägdag...
och hon stannade på 68,1 kg!
Det är jag nöjd med!
Har inte hunnit blogga innan,
då vi for iväg på fotbollscup redan 07:25....
Och innan dess var jag uppe och fixa riktig frukost til oss.
Mannagrynsgröt,
½ dl fick jag i mig, sen var det stopp...
även 1 rostad macka med kaviar gled ner.

Fika har jag också gjort...
½ negerbolle ,½ kokt korv med bröd och ½ tetra festis.
2 cocktialtomater slank också ner,
när vi kom hem...
fast vi är bara hemma och vänder och "fyller" på matförådet!..
1 dl blåbärsfil tänkte jag äta innan vi åker tillbaka till cupen,
sen om kroppen vill något annat,
vet man aldrig!

Idag har jag inte käntav yrslen alls..
jättekonstigt!
Ena dagen håller jag på att dimpa i backen och andra dagen som vanligt...
Inte ens en liten huvudvärk har jag!
oCH SOLEN SKINER OCH ALLT ÄR UNDERBART!
(Ja...förutom att huliganerna inte vinner sina matcher...*L*
men man kan ju inte vinna alltid!
Fast någon liten match hoppas jag att de vinner!)

Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0