19/2

Idag blir det en riktig slappedag!
Med allt vad det innebär...
myskläder...hela dagen!
Vågrättläge i soffan...
Täcke uppdraget till öronen...
bli upp- passad av mannen..(just nu kommer han med kaffe)
spela spel...
och förstås använda min bärbara lilla dator!

Blev 1 ½ dl blåbärsfil till frukost och
½ ½ macka med kaviar.
Lagom mätt och fullständigt belåten har jag nu
krupit ner i soffan under täcket igen..*L*
med en kaffe i näven!
Skulle nog behöva jaga lite steg idag...
men då jag tagit en timeout under dagen så...
fast då jag lätt blir rastlös blir det kanske en liten runda!

Nu börjar min Thailandsrese burk fyllas...
sakta men säkert!
Än så länge ligger det 449 kronor i den!
(Så jag har snart så jag kan ta mig till flygplatsen...*L*)

Vad gör ni på era timeout dagar?

Linda


Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Läser böcker. Kör kanske till sta´n och upptäcker affärer som inte fanns där för ett halvår sedan.

2009-02-19 @ 10:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0