21/2

Matlådorna är gjorda inför morgondagens fotbollscup..
(japp, det är dags igen!)
Kyckling, fullkornspasta, gurka, advocado, cocktailtomater, majs och ananas..
(förstås...*L*)
Även mackorna och vindruvorna är nerpackade...
bara drickan kvar...

Kvällen har varit lyckad..
(ja om man bortser från lösgodiset som shoppades inför bion...*L*)
bion var bra,
HUndpensionatet,
sen var vi bjudna på mat hos mannens bror och fru,
tacogratäng,
åt 1 dl gratäng, 2 msk gurka, 1 msk majs...
och ½ dl pepsi Max.
FUnkade alldeles utmärkt!

Jag har mer och mer börjat känna av den överflödiga huden på låren...
det slaskar och smaskar när jag går/springer...
får röda "skavsår" på insidan av låren...
Ibland blåser som spricker och svider...
och jag förmodar att det blir värre i sommar...
så jag funderar på att ta kontakt med en läkare och se om han kan hjälpa mig.
Låren och brösten är det som smaskar och plaskar när jag rör mig...
det hänger och slänger i tid och i otid.
Något jag känner att jag inte vill ha resten av livet...

Någon som har någon erfaranhet av detta,
så lyssnar jag gärna på era erfarenheter...

Många frågor, många funderingar...

Linda



Kommentarer
Postat av: Linda

Fyfan dom skavsåren är INTE nådiga!

2009-02-21 @ 22:09:38
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Slumpadinka

Låter som en härlig lördag :) Men skavsåren på låren låter som ajaj... förstår att du inte vill ha så resten av livet. Har tyvärr inga erfarenheter av sådant (alltså att bli av med det) inte ännu iaf... så jag kommer nog ta del av dina istället :)



Hoppas morgondagen blir bra! Sov gott! Kram

2009-02-21 @ 22:48:28
URL: http://slumpadinkan.wordpress.com/
Postat av: Linda

S: Emellanåt? HELA TIDEN! Huvva. Sen kliar det oftast också :S Jisses.



Awwww, tack så mkt :D Den är lite ändrad ja :D

2009-02-22 @ 13:44:13
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0