24/2

Fick vara hemma idag också,
pga sjukdom på jobbet.
Så vad är då bättre än att ta en tur på bokrean?...
Gjorde några fynd..
Hittade till bägge huliganerna och mannen,
mannen fick en Gi receptbok..
så nu ska här cookas GI mat!

Vi hann med en fika också..
jag drack kaffe latte...



och beställde en cookies...



åt 1/4 av kakan..
sen var jag nöjd!

Lunch åt vi på en kinaresturang,
buffe,
kostade 75 kr..
(åt visserligen inte för den summan,men det känns ok ändå..*L*)
Åt ca 2 dl blandat..
ris...
kyckling med grönsaker...
biff med stark sås..
1 kycklingspett...
massa godsaker var det!
Och förstås ett glas vatten,
som jag inte fick ner...
bara några munnar...*L*

Då träningslusten har tagit mig tillfånga,
så ska jag ut och gå en lång runda i det fina vädret!
Solen skiner och det är härligt ute.
Och jaga en massa steg är väl inga problem då
ELLER?.....
(men jag får jaga steg utan stegräknare,
då den inte vill funka...*L*)

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0