25/2

Kvällsmaten färdigäten...
GI chili con carne!
Blev faktiskt god,
trots att jag inte är vidare förtjust i bönor i alla dess sorter...
Men den slank ner...
1 dl chili con carne, 1/4 avdocado och ½ dl fullkornspasta.
Så nu har jag laddat inför vattengympan ikväll!
Ska hinna med huliganernas fotbolsträning först bara...

Har druckit bra med soda stream appear,
8 dl...
Jag försäker upprätta min rätta vätskenivå...*L*
Inte helt lätt...
men jag försöker!
kunk, klunk...

Det rör sig många tankar om min kropp i mitt huvud för tillfället...
Tankar som inte riktigt får plats..
men absolut tänkvärda tankar...
Vem vet...
jag kanske hittar några svar i morgon...

Linda

Kommentarer
Postat av: Lillaviola

Din kram nådde ända fram.tusen tack! Jag känner mig ok,trots allt. Har bara ett hiskligt humör just nu;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0