25/2

Nu har jag vattengymat färdigt!
Skönt var det!
Men jag tycker det känns obehagligt när jag hoppar upp och ner i vattnet...
all överskottshud på framför allt låren skvampar och skvalpar...
jobbigt...
Och inte håller det tankarna borta från min kropp...
Fast träna ska jag..
hur jobbigt (psykiskt) det än är.
För jag måste bygga upp in muskler,
jag har ju inte bara blivit av med en massa fett,
utan också en massa muskler har förtvinat under det gångna året.

Jag är väldigt noga med maten när jag tränat,
fyller på "förådet" så snabbt så möjligt.
3 skivor rostbiff, 1 msk gräddfil och 3 cocktailtomater blev det ikväll...
och förstås soda streamer appear...*L*
Men trots detta så känner jag huvudvärken komma krypande nu...

Idag har jag myntat ett nytt uttryck...
"är jag utan behå, så slickar "brösten" navlen"....
(telefonsamtal med en kompis...
tur min telefon inte är avlyssnad...*L*)


Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0