3/2

Idag har jag ingen träningsvärk..
(ingen att prata om iallafall!)
Lusten för att träna har nu infunnit sig och
jag ser fram emot att träna igen.
Varför går det upp och ner och inte bara upp?..

Mina 20 rågfraskuddar har slunkit ner tillsammans med mjölken,



och mellanmål och lunch är packade.
1 knäckebröd med smör på,
½ korv och 1 dl potatismos
och 20 rågfraskuddar..
(perkekt, när man känner suget efter något..*L*)
Så det ska jag väl förhoppningsvis stå mig på tills jag slutar 13:30..
Ack denna mat...*L*
Jag äter "alltid",
men tack gode gud tänker jag inte på mat "alltid"!
Skönt!

Idag åkte raggsockarna på...
(fryser fortfarande lite efter gårdagens "titt-träning"!

Linda

Kommentarer
Postat av: emmely

det ser ut som det molly min systerdotter brukar äta till frukost och det brukar ta ca 1 timme!

2009-02-03 @ 22:08:25
URL: http://graje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0