5/2

Jobbat färdigt för idag,
och nu ligger jag i soffan under täcke och myser!
När det är sådant här väder får man göra det mitt på dagen...
fast man inte är sjuk.

Jag har varit på väg att dunsa i golvet ett par gånger idag,
yr i bollen.
Men lika glad för det är jag..
(men gladast är nog räven..*L')
Nja..
glad och glad..
pigg iallafall!
Kanske mitt låga blodtryck som kommit tillbaka?...
Mat och dryck har jag inte haft några problem med idag...
Lite och ofta är mitt måtto!
Visst älskar jag åka karusell,
men då ska det kännas i magen också...
det gör det inte....
bara i huvudet..
runt..runt!

Nu ska jag börja på middagen...
fullkornsspagetti och köttfärssås!
Riven ost ska det vara till....
och majs!
Mumsfilibabba...
både för mig och huliganerna!

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0