6/2

Maten blev god,
men aptiten ikväll ville inte infinna sig.
Men förhoppningsvis så är den tillbaka i morognbitti till min mannagrynsgröt!

Huvudvärken ligger där och gror,
men jag kan iallafall hålla den i schack,
utan tabletter.
Så jag hoppas jag kan sova gott i natt!
Och vakna med ett leende på läpparna...
inte en grimas!

Liten glass vill huliganerna ha till fika...
och lite glass tackar jag inte nej till!
Men bara lite.....*L*

I morgon ska jag ha sovmorgon...
(så länge jag nu kan sova....*L*)

Linda

Kommentarer
Postat av: Slumpadinka/Moi

Hej tjejen! Jag har varit dålig på att kommentera och läsa den sista tiden, men ska bättra mig. Jobbigt med huvudvärken, hoppas den försvinner under natten och att du får en bra helg! Nu ska jag läsa här hos dig! Kram på dig

2009-02-06 @ 23:53:14
URL: http://slumpadinkan.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0