4/1

Ingen hälsosam frukost idag inte..
1 rostad macka med smör och ytterst lite majonäs,
½ dl lättmjölk.
Gott var det men
ack så trött jag blev!

Idag kommer mannens bror med familj,
och då blir det beställmat..
thailänsk sådan.
Gott värre!

Trots det fina vädret så har jag ingen ork eller lust att
ta en härlig promenad i det underbara soliga vädret.
Men kanske i eftermiddag kommer lusten krypande..*L*
Man ska ju inte stressa fram något....
har jag hört!

Ett mellanmål nu skadar inte...
1 knäckebröd med smör och julost...
här förändras inget,
trots nytt år...*L*

Linda

Kommentarer
Postat av: emmely

Har aldrig hört att man tar majonäs på mackan? Är det många som gör så? Nu vart jag nyfiken!?

2009-01-05 @ 00:06:30
URL: http://graje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0