14/6

Sleten....
gissa om jag hittade mycket..?..:)
Stegräknare införskaffade inför morgondagens nya utmaningar!
8000 steg om dagen ska det bli..minst!
Nu ska här trimmas och slimmas..:)
(iallafall få ihop steg..:))

Köpte en underbar klänning som jag ska ha till midsommar..
lila med lite rosa detaljer..:)
sommar, sommar och åter sommar skriker den!

Nu har 3/4 av familjen bestämt att det blir köbemad...
så 3 portioner är beställda..
(jag äter lite från alla..:))

Sen väntar min älskade säng!
Och Wolverine..(tror jag den hette..:))
I morgon börjar jag jobba med ungdomar,
första dagen på mina 2 veckor..:)
massa aktiviteter och massa ungar!
Riktigt kul,
men jag kommer vara helsleten varje dag!
(stegen kommer jag nog få ihop, lätt som en plätt..:))

Har ni haft en bra helg?...:)

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0