14/6

Idag mina vänner ska jag åka till Ullared..:)
Shoppa lite kanske?..:)
Lite nya kläder inför sommarens aktiviteter?...

Jag och mina älskade huliganer har ju bokat resa i November,
men den får jag vara så snäll stt ändra..
kan ju inte börja med att begära 1 veckas semester...
Vi har ju 6 veckor på sommaren och sen är vi lediga mellan jul och nyår..
Och det får väl räcka till en början.:)
Så vi har bestämt (jag och huliganerna)
att vi ska ta en restresa,
blir förmodligen till Turkiet..:)
Där trivs både jag och huiganerna!

I morgon ska jag fortsätta där jag slutade med min stegräknare!
Måste få igång mina apostlahästar igen..:)
10 000 steg om dagen rekommenderas ju,
så det är mitt mål!
Första veckan ska jag gå MINST 8000 steg per dag!
Någon som vill hänga på att jaga steg igen..:)?
Aldrig fel att röra på sig..:)

Nu får jag lägga i en högre växel om jag ska bli klar till halv sju..:)
Och sen ska jag hålla alla tummar jag har för att solen ska titta fram idag!

"Den som gräver en grop till andra faller ofta själv ner  den!"...

Linda

Kommentarer
Postat av: Linda

hade jag haft en stegräknare som fungerat så hade jag varit på ;)

2009-06-14 @ 18:05:16
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: giovannetti

Hej, haft en trevlig söndag? :)



hugs

/giovannetti

2009-06-14 @ 19:39:57
URL: http://giovannetti.webblogg.se/
Postat av: Lina



6 veckor och ledigt mellan jul och nyår är dunder tycker jag! =)



Jag har 25 dagar..varken mer eller mindre då jag jobbar alla årets dagar..dygnet runt..varesig det är julafton eller söndag =p

Får ju "igen" det med att jag "bara" har 6 timmars pass ibland....men det är änna så man undrar vad för slavjobb man har. haha.

2009-06-15 @ 04:08:46
URL: http://andetag.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0