15/6

Känns i benen att jag varit duktig idag med stegen..
tyvärr funkar min skit stegräknare inte..
så det blir till att införskaffa en som funkar!
Men en hel del har det blivit!

Fullkornsspagetti och köttfärssås blev det till middag,
1 dl pasta och 1 dl färs...
mätt och belåten blev jag.::)
Och ikväll har det blivit svenska jordgubbar!..
mums...
älskar dem..
och nyttigt är det också..:)
två flugor i en smäll.:::)

Min allergi är hemsk ikväll..
jag har
nyst...
snörvlat...
kliat i gommen...
kliat i halsen...
och blivit heltäppt i näsan...
kanske är gräset...
vad vet jag?...
Jobbigt är det iallafall,
tabletten jag tagit idag hjälper tydligen inte!
Men men...
nu ska här duschas och bli pollenren..:)
sen sover jag kanske som en prinsessa i natt!..::)

Jag har förresten bokat resa till mig och huliganerna...
12/8 åker vi till Turkiet!
Side ,
och där är så fint...
längtar redans tills det är dags!

Linda

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Ang. stegräknare. Sverker i Plus tog upp detta förra veckan. De jämförde 369-kronors med några under hundralappen. Kontenta: Den dyraste var inte bättre än de billiga. Dock - någon av de billiga var inte lika "säker". Visade färre antal steg än vad som gåtts. Du kanske kan gå in på nätet och se programmet för att få veta vad de olika märkena hette. Dessa la jag tyvärr inte på minnet.

2009-06-16 @ 06:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0