1/6

Så är Juni här..
och snart är det semester!

Idag vaknade jag helsleten,
varit en tuff helg med mycket slarv på drickafronten...
och värmen har ju inte gjort saken bättre..
Men jag har njutit av den härliga värmen...:)
Så idag blir det att försöka dricka upp min vätskenivå igen...

Imorgon är det ju min dag ,
men firandet har jag redan haft..:)
Massa folk och massa trevligt igår blev det.
Fick pengar och tänkte jag skulle in till stan och shoppa en fin kläning till
midsommar!

Nu bär det av på jobb,
fast helst skulle jag vilkja ligga kvar och bara ta det lugnt...:)

Linda

Kommentarer
Postat av: Lina





Halloj!



Eftersom jag jobbar och inte är i närheten av en dator inatt och kommer hem o slänger mig i sängen..så kommer mitt GRATTIS nu. Och hoppas att du får en jättefin dag!



/ grattiskramar!

2009-06-01 @ 17:52:29
URL: http://andetag.bloggagratis.se/
Postat av: Slumpadinka

Grattis på din dag! Kram

2009-06-02 @ 00:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0