22/6

Så har midsommar försvunnit i ett nafs..
lite regn och sol ,
som en svensk midsommar ska va!..:)

I morgon ska jag in och lämna prover,
hematologen ville ha lite koll på mina vita blodkroppar,
så det blir tidigt i morgon.
Är för tillfället ganska nergången i pollenallergi blandat med något annat trams som vägrar släppa...
hes, hosta, nysningar, feber från och till och allmänt trött...
så det passar kanske bra att ta proverna nu?....

Skiten började redan förra veckan,
men har vägrat släppa mig ur sitt grepp...
jobbat har jag gjort ändå,
och ska så idag också.
Så ledigheten tog jag välkomnande emot!

Nu ska det upp och tillverkas frukost!

Linda

Kommentarer
Postat av: emmely

Visst flyter dagarna på snabbt!? Helt otroligt att det snart är juli liksom !?

2009-06-22 @ 20:21:40
URL: http://graje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0