26/6

Så är snart Juni också slut..
dagarna rinner på som själva tåget.

Somnade TIDIGT igår..
var sletsamt att vara på Tosselilla med över 300 ungar..
(tur man bara har 2 själv..::)
Men jag somnade, vaknade och förblev  vaken några timmar mitt i natten..
(tror det kallas övertrötthet..:)
så när klockan ringde i morse ville jag inte alls...
hade mycket hellre stannat kvar i sängen...
Men idag är sista dagen  med ungarna ..
och det bästa är att vi inte är så många idag...
bara 40 st sisådär...:)
så jag förväntar mig en lugn dag...:)

Mycket slarv med maten har gjort att jag är trött,
men det har jag ju bara mig själv att skylla...
så från och med idag ska det ätas på regenbundna tider igen!
Och drickan ska hällas in ,
minst 1,5 liter dagligen..:)

Nu ska här fixas frukost,
huliganerna är fortfarande inte vid liv..:)
men om jag stökar tillräckligt mycket i köket,
vaknar de säkert..:)

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0