3/6

Pollen, pollen och ännu mer pollen!!
Vill inte ha mer pollen...
ögon svider, kliar och är lika röda som om jag supit en vecka i sträck!
Gommen klicar och haqr sig..
vill helst av köra ner en flaskborste i halsen för att klia bort det kliiga..:)
Och nysningarna...
har slagit världsrekor i nysningar både i måndags och tisdags..
(inte illa ..)
För att inte tala om tröttheten som infinner sig under pollensäsongen...
skulle kunna sitta varsomhelst och sova.
(och det är ju inget vidare..)
 Sitter här med mitt kaffe och hoppas det ska ha någon positiv verkan...
(hoppet är ju det sista som överger en...har jag hört!)

Nä..nu måste jag fixa ihop mig,
ska köra till jobbet om 15 minuter...
och sitter fortfarande kvar i "nanekläderna"...:)

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0