7/6

Vilken ledighet jag haft....
Känns som om jag behöver 1 veckas semester efter helgen...
Fick åka akut in på akuten i torsdags och blev inlagd...
Tarmvred kom läkarna fram till.
Och jag kan lova att det är inget jag ens vill önska mina fiender!
Shit vad ont det gjorde,
ett tag var jag säker på att min sista stund var kommen..
föda barn var ju ingenting..:)
Fick en hel del smärtstillande,
så det ordnade upp sig till slut.
Åkte tillbaka till Sweden Rock festivalen och vår kära husvagn
och kära mormor och morfar som fick äran att köra mig in till akuten...
För ambulans ville jag inte åka från Sweden Rock..:)
Jag kan tänka mig vad folk hade haft för tankar om det...:)
Och jag som inte ens varit lullig i helgen...:)
sleten och öm i magtrakten sov jag mig igenom fredgaskvällen och halva lördagen,
sen fick det vara slut på latandet..:)
Åkte med storhuliganen på fotbollsmatch,
men när jag väl kom hem igen till husvagnen infann sig sletenheten ganska kvickt igen.
Sov ända tills kvart i nio i morse och det var inte igår...
men jag har varit helsleten idag också..:)
Så nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på tv`n och bara vara...
jag behöver det känns det som!

Hoppas er helg varit bättre och framför allt smärtfriare än min!..:)

Linda

Kommentarer
Postat av: Lina





Men fy fasiken!. Det där skall visst göra otroligt ont har jag hört...och tyvärr så drabbas ju oerhört många gbp:are av just tarmvred =(.

Men vad är väl det om man får vara vacker ?..ironi



Hoppas du får en fin dag



/ Kraaaaam

2009-06-08 @ 09:39:32
URL: http://andetag.bloggagratis.se/
Postat av: TT

Men huuu... vilken otur att få tarmvred, och just när du är där!!

2009-06-09 @ 08:29:26
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0