9/6

Dagen började väl inte riktigt som jag tänkt när jag gick upp..:)
När jag gick in och väckte lill-huliganen så fick jag en smärre chock!
Han såg ut som han hade fått vattkoppor!
(men det har han redan haft!..:))
Nej..det var myggbett..
i hela ansiktet...
vi har precis räknat dem..
hela 15 stycken...
och då har vi inte räknat halsen och hårbotten..
eller öronen..:)
Eller resten av kroppen..:)
Han har en hel massa myggbett!
Och kliar gör det...
STACKARE!
Så han får snällt vara hos Svärmor när jag ska till jobbintervjun..:)

Nu ska här göras real makeover..:)
leta kläder, duscha, sminka mig, fixa håret...
Japp, hela kittet!

Först ska det ges klitabletter till huliganen..:)

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0