10/3

Har varit uppe på toaletten för första gången efter operationen..
kändes helt ok,
inga svimningskänslor!
Så nu ska jag äta lite innan jag ska försöka sova..
(undra om Johns Blund hittar hit?...)
2 dl yoggi,
var det de hade att erbjuda!
Kan vara persika...



så försiktigt får jag ta det..
så jag inte dumpar på det här...
Det hade varit något...*L*

Sen ska jag ge mig upp på de rosa molnen igen!
3 piller ska jag ha i mig...
Jag har blivit en riktig pillertrillare!..*L*
Men personalen här vet vad de gör!
De är hur trevliga som helst,
inga jobbiga suckar,
trots jag frågar än det ena och än det andra!
Och ber om tesked att äta med istälet för matsked...
(annars lär jag med all säkerhet dumpa..)
Förklarar så jag är med på vad som händer,
vilka piller jag får i mig osv...
Har inte ett ont ord att säga om bemötandet på denna underbara klinik,
www.citadellkliniken.se
inget annat ont heller för den delen!
Så om någon ska utföra någon behandling/operation här ,
så rekommenderar jag denna klinik till 100%!
(och nej...jag är inte sponsrad..*L*
men det hade inte varit fel att få se sina lår utan allt överflödigt skinn!..*L*)

Kommer två bilder till innan jag ska övervinna vakenheten!


Och ja..det är lika hårt lindat som det ser ut!




Så ser min mage ut...
nog första gången i hela mitt liv jag visat magen på kort!...
Men någon gång ska väl vara den första...*L*
Fast jag tror inte det lär bli någon vana!..*L*


Välkommen John Blund!


Linda


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

och vilken fin mage du har Linda!!



många kramar till dig från mig!

2009-03-10 @ 23:01:36
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Linda

Aooouuuch. Kunde du andas? :O

2009-03-12 @ 13:25:33
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0