10/3

Smärtlindringen hjälpte INTE....
Men snälla som personalen är här,
så fixa de ihop en blandning som vann över smärtan...
Så nu känner jag mig som en rosa elefant som skuttar omkring på rosa
fluffiga moln uppe i himlen!

Mat har det inte blivit någon än...
inne på min andra eller tredje påse med dropp...
Fast hungerkänslorna är som bortblåsta...
och tur är väl det!

Personalen provade linda upp bindan jag har fåttt hårt linda på ovansidan av brösten,
så de inte sitter under hakan...
Och de såg tydligen fin fina ut...*L*
Men det var inte det som gjorde att jag hade så fruktansvärt ont...

TACK FÖR ATT SMÄRTLINDRING FINNS!

Nu ska jag skutta vidare på mina rosa moln..
(jag är helt väck!)

Linda

Kommentarer
Postat av: Lina



Oh, kära du!

Nu är det värsta gjort och bara härligheten väntar...



Med den där utsikten skulle jag lätt kunna operera mig där . Snacka om lugn och ro =).



Hoppas att du får sova lite och får fin smärtlindring.





/ Kraaam

2009-03-10 @ 16:05:24
URL: http://tjockis.bloggagratis.se/
Postat av: Anonym

¨Så var det gjort! Modigt!Nu gör du också skäl för ditt namn- linda(d)

2009-03-10 @ 16:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0