10/3

Smärtan är borta,
för tillfället iallafall!
Och det är skönt..
visst spänner det...
men jämfört med innan är jag i himmelriket..*L*

Titta vad jag fick av min älskade man!



Jag skulle inte byta ut honom mot alla rocher i världen..*L*
(inte annat heller för den delen heller!)

Har fortfarande inte gett mig på att äta något,
men det kommer nog...
Känns som om det börjar rätta till sig!
Lite ont, både här och där...
men med den smärtlindringen jag fick innan ,
så ska jag nog inte ha ont på ett bra tag!

Hur ser det ut?...*L*



Känner mig som ett paket ,
ett uppblåst sådant...*L*

Linda
 


Kommentarer
Postat av: TT

Inlindade Linda! :o)

Hoppas smärtan ger sej! Kram!!

2009-03-10 @ 21:10:11
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0