10/3

Tänk att dagarna går så fort?...
Nu är det ju dags...
nervös?
JA!

Nu är det fasta som gäller...
Känner suget i magtrakten,
men det är bara att ignorera..*L*
Inget monster som tittat fram än..
(fast jag har vara varit vaken i typ 10 minuter...)

Har tagit penicillin nummer 2 idag...
Orkade inte med några krusiduller med att ta av kapselhöljet och strö ut
pulvret...
jag svalde hela!
och den fastnade inte!
(tror jag..*L*)
En mun soda stream appear slank ner till,
men det ska väl inte vara någon fara...

Många tankar som trängs i huvudet så här tidigt på morgonen...
som tur är så kräver inte "bongotrumman" någon plats idag!
Fjärilarna i magen flyger och studsar som om de fått något "speedat" i sig...
Ingen klump i magen,
men en känsla som jag kan likna med
den "pirrande" känslan i bergodalbanan..
ni vet när det kommer en riktig djup nerförsbacke och sen upp igen...
det där suget/känslan har jag i magen hela tiden....
Men jag har hört att nervositet är bra!....*L*

Bara ynka 2 timmar och 30 minuter tills inskrivningen......

Linda

Kommentarer
Postat av: Anette

Lycka till!!

2009-03-10 @ 07:52:40
Postat av: emmely

Massor av lycka till!

2009-03-10 @ 08:03:27
URL: http://graje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0