11/3

Ännu fler piller...
ont..ont..ont!

Läkaren varit här och känt oh klämt!
Allt ser perfekt ut...
så nu kommer snart sjuksystern och plockar väck nålen i armen.
Och ger mig ännu mer information!


Det översta är bröstbandet jag ska ha i två veckor,

och behån dygnet runt  i början... 
sen dagligen.


Japp...
det är jag!
Inte Dolly Parton...
Jag är svullen och dan..
och kameravinklen är inte den bästa!
Svårt att ta kort själv...

Nu ska jag göra mig redo att åka hem!
Mannen är på väg ner för att hämta mig,
sen bär det av hemåt...
Förmodligen får vi stanna och äta något,
så jag känner det välkända suget i magen...
igen!
Undra om det har att göra med att jag inte åt som jag skulle igår?..

Linda

Kommentarer
Postat av: Lillaviola

Schysst vinkeller stort Du ser rätt cool ut,och jag förstår så är det inget vidare smärtfritt.



Du vet alltså att du lever=)

Sköt om dig!

2009-03-12 @ 11:45:56
URL: http://lillaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0