12/3

Snart är det fredagen den 13!
Hoppas inte dagen för otur med sig!

Jag är vaken för om 30 minuter så får jag ta min piller!
Smärtan håller mig vaken ,
brösten ömmar, bränner och är stenhårda.
Jag trodde det började bli bättre ,
men så helt plötsligt slog smärtan till som ett kanonkule slag!
Ögonen rinner och det gör ont bara att andas...

Åt 1 knäckebrödsmacka för att fördriva tiden...
hungern vill sig inte riktigt än.
Allt för att skingra tankarna..
men de det går inte..
Jag ska ta mina piller och se om jag kan sova några timmar inatt också!
Att bli däckad några timmar låter som en skön grej just nu!

Axlarna sitter i jämnhöjd med öronen,
smärtan får mig att krypa ihopa.
Kan inte slappna av...
men så fort tabletterna gjort sitt så är jag med igen!...
(trots fredagen den 13)

Så in i den rosa dimman med mig....
I natt ska jag försöka mig på att sova i sängen!

Linda

Kommentarer
Postat av: Lina





Hoppas verkligen att du får sova lite inatt iallafall. Kan man inte få morfinpiller istället ?. skratt. de får visst det på ersta efter en gbp..då borde man ju kunna få det av de här operationerna.



De verkar gulliga där nere iallafall...jag funderar starkt på att åka dit på en konsultation frammåt hösten/vintern. Tågbiljetten kostar ju bara 1500 enkel resa. haha



/Kram

2009-03-13 @ 00:42:32
URL: http://tjockis.bloggagratis.se/
Postat av: Daniel

Fick du bra sömn i natt? Hoppas det! Kram

2009-03-13 @ 07:53:40
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0