13/3

Fredagen den 13 har för mig aldrig varit en otursdag..
men många förknippar den med otur.
Har du upplevt någon otur idag?

Här hemma glider livet på...
äta..
knapra piller...
ha ont..
upp och röra på mig lite...
äta...
knapra ännu mer piller...
tja...
den ena dagen är den andra lik..*L*

Ikväll har stor-huliganen handbollsmatch hemma,
så tanken är att jag ska åka och titta på matchen.
Då har jag ju annat att tänka på än smärtan..
och det brukar ta udden av smärtan...
Jag behöver ju inte låsa in mig,
bara för jag har ont.
Får jag annat att tänka på så kanske jag inte tänker lika mycket på smärtan!
Och det måste ju vara bra!

En omgång med Ipren och panodil ska jag få i mig nu...
sen ska jag äta lite kyckling som blev kvar sen igår.
Och kanske sova en stund...
(det behöver jag)

Undra om jag kan ha min vetevärmare över brösten..
mot smärtan..
Det funkar ju mot ont i magen...

Linda

Kommentarer
Postat av: MizthaNguyen (v.

Hejsan! Lust att följa varandras bloggar via bloglovin? isåfall lägg till mig och skriv sedan när du gjort det så kommer jag att lägga till dig direkt när jag ser det, tack och hej :)

2009-03-13 @ 13:24:08
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0