13/3

Nu börjar smärtan komma smygande igen...
bultar och bankar...
Längtar tills det är dags för nästa piller!

Min musli är slut,
så det blir till att göra ny....
Hoppas mannen ställer upp och hjälper till med det också...*L*
Annars får jag snällt ringa mamma och be om hjälp att lyfta plåten från ugnen...

Börjar känna igen suget i magen...
det där som gör sig påmint om att det är dags att äta lite...
Huliganerna har beställt dubbelmackor..
med ost!
Så det blir det!
Fredag är ju myskvällarnas mysafton....
och för att undvika konflikter så blir det som huliganerna vill!

Har varit en runda på handboll ikväll,
killarna förlorade,
men det var skönt att komma ut en runda.
Men det var ännu skönare när jag kom hem och sjönk ner i fåtöljen...
fast riktigt avslappnad blev jag inte,
då smärtan ligger och trycker framförallt på högersida.
Trött blev jag också,
men det var ganska väntat!

Fortfarande inget vatten här hemma...
så duschen kan jag nog glömma ikväll!

Linda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0