15/3

Dagen idag har jag varit
trött...
trött och ännu tröttare!
Så nu när jag väl är hemma,
ska jag krypa ner i soffan under mitt varma goa täcke och sova!
Ja...försöka iallafall...

Handbollen gick inte något vidare,
men jag fick mig en liten fika iallafall...
1/4 negerbolle!
Och sen smakade jag den goda chokladen jag fick av Mia igår...
MUMS!
(tyvärr tyckte även lill-huliganen också det..
så nu har jag gömt påsen..)

På väg hem stannade vi och åt lunch...
jag åt ½ dl kebabkött,, ½ dl pommes och lite vitlökssås till....
och nu står resten i kylskåpet!
Tror inte jag vill ha det,
men jag har ju en man som äter allt
och lite tlll..*L*
Har vi nu betalt det så kan vi lika gärna ta med det hem...

Smärtan var hemsk på väg till handbollen,
men jag fick ta en ny omgång piller vid 11:30,
så sen lugnade det sig lite.....
Ska som sagt passa på att sova nu när det inte gör som ondast!

En klok bloggare ,  
www.pyttis.blogg.se  ,  skrev till mig och sa....
" antar att du just nu verkligen är ett levande bevis på att om man vill vara fin får man fan lida en jävla massa pin."
Och ja..
så är det nog.....*L*

Linda

Kommentarer
Postat av: TT

Men hur länge ska det göra så där ont??

2009-03-15 @ 17:21:30
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0