15/3

1 år och 2 månader sen jag gjorde min gastric by pas operation,
5 dagar sen jag gjorde min bröstlyft/bröstförstoring...
och smärtan är fortfarande lika intensiv.
8av brösten, inte den andre..)
Det värsta är på nätterna!
Känns som brösten svullnar upp ännu mer när jag ligger,
och när jag ska upp så är de helspända, ömma...
(typ som en hemsk mjölkstockning)
Tog Ipren ocjh panodil vid 05:00,
och smärtan har inte gett med sig en millimeter...
Det enda som hjälper nu är citodon,
men de tabletterna  vill de inte skriva ut så många för de är beroendeframkallande.
Så nu har jag 4 citodon kvar!
Snacka om att ransonera...
Får ringa och prata med kliniken på måndagmorgon igen!

Sitter i soffan,
nerbäddad och äter frukost.
Idag får mannen göra mannagrynsgröt til huliganerna,
finns ingen chans i världen att jag ställer mig rakt upp och ner och rör i grytan hela tiden...
gör alldeles för ont för det.
Ju mindre jag rör mig,
ju mindre ont gör det...
Men när jag är smärtlindrad så är det bara skönt att röra på sig..
men som det är nu,
rör jag mig så lite så möjligt!

Efter frukosten är det dags att åka iväg på handbollsmatch,
inte särskilt lockande,
men jag kan lika gärna åka med och ha ont
som att ligga hemma och ha ont och tycka synd om mig själv!
Och det är ju ganska kul att titta på när killarna spelar handboll...*L*

Linda



Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

antar att du just nu verkligen är ett levande bevis på att om man vill vara fin får man fan lida en jävla massa pin.

2009-03-15 @ 10:30:11
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Daniel

Hoppas de snygga spelarna underlättar smärtan!!

De har en förmåga till det! ;)

2009-03-15 @ 13:35:16
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Lina



Ransonera ?...

jag har 1 burk med 100 citodon och 1,5 brus citodon kvar sedan min gbp. =P

Nu börjar jag bli rädd att min gbp faktiskt var värre än en kommand ebukop..hm...



Men jag hittar ingen som kan svara på min fråga..

mina magmuskler skar de av totalt vid gbp.n och sedan sydde ihop.

Men en bukop sys magmusklerna ihop utan att vara av och "stöttas" ihop.



Gör det mindre ont i magen av en buk op ? .

Ushc..tänk om man får för sig att det gör mindre ont o sen går på alla fyra efter bukopen..haha

2009-03-15 @ 18:10:21
URL: http://tjockis.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0