16/3

Tänkte jag skulle våga mig på en kopp mjölk med kaffe i...*L*
Om den nu gjorde så jag inte somnade innan..
så kanske den har motsatt effekt idag?...
prova bör man...

Dags för ett mellanmål igen...
kanske lite musli och fil?...
Ikväll ska mannen göra pannkakor,
men jag ska göra creps.,
med svampstuvning!
Ska bli gott!

Nu ska jag in  i duschen och bli av med svettlukten..*L*
jA, man får det när man går hemma och inget gör...
Sen ska jag gå en liten runda,
och medverka vid ett möte..
iallafall 30 minuter,
sen får de klara sig utan mig!

Nu är det bestämt,
Vi ska på Ladies night i Stockholm den 26/9,
Jag vet det är länge till..
men när man har något att se fram emot går tiden så mycket bättre!
Så i morgon ska jag boka biljetterna till oss!

Mat,
sen dusch!

Linda

Kommentarer
Postat av: mie

Hej! Jag har varit urusel på o uppdatera o läst bloggar under helgen, hoppas att smärtan gett med sig något! Creps det var länge sen, det måste göras någondag=). Vad är Ladies night? Kram!

2009-03-16 @ 19:13:34
URL: http://mies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0