17/3

Kvällsmaten blev kanon,
mamma kom också och gjorde oss sällskap.
Så mannen fick ett stort plus för tillagningen av maten!

Nu är jag ganska sleten..

har varit en lång dag,

men ändå varit hyfsat pigg.

Fast sängen ser jag fram emot...

fast först ska jag kolla på "House"..

älskar hans humor!

Pillertrillar dags är det också nu.

Ska ta 1 Ipren nu och när jag ska krypa i säng,

så ska jag ta 1 tradolan....
ska bli spännande att se om det funkar,

Har varit rörlig idag,
gått en bra bit,
så jag känner att kroppen har fått arbeta lite iallafall.
Och det känns som sagt bra,
fast sleten..*L*

Linda


Kommentarer
Postat av: Anna

Det är faktiskt min första termin. Det är precis så att vi läser om blodet just nu! (Och tusen andra saker känns det som..)



Hjälper medicinen bättre nu?

2009-03-17 @ 20:54:44
URL: http://promisedchild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0